tiistai 19. marraskuuta 2019

Missä mennään

- laitoin tähtivalon olohuoneen ikkunaan
- odotan piparien leipomista lasten kanssa
- toivun edelleen väsymyksestä, joka alkoi ennen syyslomaa
- sinnittelen miehen yskiessä pitkin öitä: hänen yskä ei vaan tunnu paranevan
- pyörällä kaatumani jalka alkaa olla parempi: koko jalan kokoinen mustelma on alkanut lähteä, vaikka polvi ei kestä vielä konttaamista
- rentoutuskurssilla on ihanaa: yin-joogaa, meditaatiota, aromaterapiaa ja mindfulnessia yhdistettynä
- työpaikan hoitolapset on ihania ja oon kiintynyt heihin
- töissä on välillä tosi raskasta
- työhön liittyvät koulutukset on tosi mielenkiintoisia ja niihin osallistuminen lisää itsevarmuutta työssä
- haaveilen 80% työajasta
- haaveilen paluusta ketoosiin
- toivon täyttä joululomaa
- odotan ensi perjantain siivoojaa
- olen kiitollinen, että anoppi hakee lapset huomenna hoidosta: saavat lyhyemmän päivän
- en muista, milloin lapset kävi viimeksi suihkussa
- mun vaatteet on aina hukassa/pyykissä/piilossa aamuisin
- kaipaan sekä omaa aikaa että aikaa lasten kanssa
- miehen kanssa riideltiin siitä, kumpi vie lapset aamulla päiväkotiin
- kaipaan mun miestä
- on oltu naimisissa yli 8v.
- kävin Elastisen keikalla ja oli huippua
- kaipaan ystäviä, vaikka en jaksaisi aina nähdäkään
- varasin kampaaja-ajan joulukuulle, ihanaa-aa-aa!
- kävin lasten vasukeskusteluissa 
- haluaisin kävellä töihin, mutta usein tuntuu, etten ehdi kun aamuissa on niin kaikkea
- aion hakea Plantagenista uuden viherkasvin yläkerran vessaan
- mun viisivuotias tulee ensi perjantaina mun työpaikalle kahdeksi tunniksi, kun on Lapset mukaan töihin -päivä
- odotan jo jouluista kynttiläkauppaa kävelykadulle
- palkka tuntuu hyvältä
- oon lukenut kirjaa Raja ja se on hyvä
- en malttaisi mennä ajoissa nukkumaan iltaisin: nytkin on vaikeaa, vaikka kello jo kohta 22

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti