tiistai 15. tammikuuta 2019

Blogi heräilee

Moikka pitkästä aikaa! 

Jokin aika sitten taas avasin tän blogin ja nyt oon odottanut, että olisi aikaa vähän siivoilla täällä ja alkaa postailla silloin tällöin uusiakin juttuja. Blogin siivoilu jatkuu, mutta samapa tuo vaikka jo naputtelen ensimmäisen uuden tekstinkin.

Arkistoa selaillessani huomasin, että jo alkuvuonna 2018 tunsin olevani lukossa kirjoittamisen suhteen. Ehkä se johtui siitäkin, että jonkinlainen punainen lanka puuttui sekä omista ajatuksista että tästä blogista. Täydellisiin teksteihin ja muiden miellyttämiseen pyrkiminen vei iloa sekä voimia omalta luovuudelta. Nyt blogi- ja sometauolla oon saanut rauhassa työstää omia näkemyksiäni milloin mistäkin ja keskittyä vain elämiseen, ei sen dokumentointiin tai raportointiin.

Toisinaan on kuitenkin ollut ikävä kirjoittamista. Löysin tärkeiden papereideni joukosta yläasteen koulutodistuksen, joka muistutti, että kirjoittaminen on ollut mulle aina tärkeää ja mieluista. Äidinkielen keskiarvo näkyi olevan yläasteen päättötodistuksessa täysi kymppi. Ehkä kirjoitan joskus vielä jonkun kirjan. Yksi idea jo muhiikin päässä, kunhan saan siihen vielä selkeämmän inspiraation. Sitten kun sen aika on, voisin nähdä itseni esimerkiksi jollain kirjoittamisen kurssilla ja sitä kautta viemässä kirjahaavetta eteenpäin.

Nyt tekee mieli kuitenkin palata tänne. Avoimin ja vapain mielin suhtaudun paluuseen. En halua asettaa itselleni mitään paineita enkä seurata muiden blogeja. Mulle tärkeintä on vain mun oma kirjoittaminen.

Katsotaan, mitä tästä tulee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti